Friday, November 6, 2009

seronoknya

tadi cerita pasal sedih ni cerita pasal gembira pulak....kitorang pegi ke kuantan pukul 10:15 pagi balik pukul 7:10 malam..kitorang beli macam2....anak saya yang pertama beli kasut anak saya yang kedua tak beli apa pun cuma beli cadar kat east coast mall (parkson)saya dengan suami saya beli kasut...suami saya beli untuk kerja dan jalan2..saya beli untuk raya haji...kitorang pusing punya pusing cari kasut suami saya terjumpalh kedai kasut tapi x berkenan..kedai kedua tu baru berkenan...penat gila....lepastu kitorang pegi makan dari pagi tak makan...pagi tadi makan bubur je..kita makan kat restoran pattani...best.!!!lepastu kita orang pergi umah adik saya sebab nak ambil makanan yang emak saya dari johor bagi...pukul 5:55 petang baru kitorang bertolak balik kemaman......fuhhhh!!!penatnya tapi gembira....

No comments:

Post a Comment